I längtans tider, del 2







5 kommentarer:

Nilla sa...

Tjoho! Jag hittade din blogg, trodde du hade slutat blogga helt och hållet, gissa om jag blev glad när jag hittade din nya blogg :)

Underbara bilder du tagit. Och så stora era barn blivit!

Nu följer jag bloggen din igen så jag får fortsätta njuta av alla bilder och dina fina texter.

Sköt om er!

Kram Nilla

levnadsglad sa...

Härliga bilder!

Igen en gång. En så vacker blivande mamma är du Annika!

..och ja, du Maria är också vacker SOM mamma!

Här strörs komplimanger idag, men man ska säga det som är sant. Tänk om ni skulle gå och känna er fula idag, utan att veta att ni faktist är jättefina. Så onödigt det sku vara.

Ha det bäst!

Lantliga drömmar sa...

Fint <3

Anonym sa...

Ljuvliga bilder på vacker kvinna!
Översta bilden här och andra sista i inlägget under gillar jag extra mycket!

Fint!

matilda sa...

bilderna är riktigt wow. jag blir alldeles varm i hela kroppen, det är ett alldeles speciellt lyster över en gravid kvinna! och det har du lyckats fånga så bra på bilderna :)