i längtans tider, del 1




det är så underbart, så vackert med en gravid kvinna......ett stadium i livet man bara måste föreviga! själv har jag endast kort som jag tagit av mej själv framför spegeln....ni vet, det klassiska med kameran framför ansiktet iförd i joggare och en urtvättad HM topp, ett kort framifrån och ett från sidan. på nåt konstigt vis trivs jag inte framför kamera...inte det minsta! bakom borde jag inte heller stå, iallafall borde jag öva mera....men bättre med halvbra bilder än inga alls......och de tre barnen som höll oss sällskap i skogen tyckte nog att jag och syrran var lite knäppa.

5 kommentarer:

Johanna Pettersson sa...

super vackra bilder av en söt svägerska!! ♥ ♥

Linda sa...

Fin fina bilder :)

Bilden av musen scrollar ja dock hastigt förbi *ryser* Jag vågade knappt ta kort av en snigel igår fast jag vet att tom. jag springer fortera ;)

Lantliga drömmar sa...

Ljuvliga bilder på så vacker syster! Det finns inget vackrare än en gravid kvinna! Härligt!

Lundagård sa...

Det där stämmer bra det, att man har fula självknäppta magbilder med blixt i något mörkt rum :-).
Så FINA bilder du fotat av systern, "vedbilderna" speciellt.

levnadsglad sa...

Jättefina bilder!!!

Jag tror inte ens att jag har nån magbild..bara nån som blivit knäppt i misstag av nån.
Nu efteråt skulle det vara lite roligt att ha men just DÅ under graviditeterna så kännde jag mej så tjock och pluffsig och ofotogenisk.
Som alla andra fömodligen också känner sig..men rund mage på andra är fint!