upp i luften


Det är nästan exakt 4 år sen jag suttit i ett flygplan sist. Nu är det dags igen, eller imorgon rättare sagt, och jag har redan fjärilar i magen. Det händer ju inte så mycket spännande i mitt liv så nu borde jag ju skriva en bok om denna resa som (förhoppningsvis) tar mig över bottenhavet till vårt grannland. Där ska vi övernatta en natt och att resan egentligen är en del av mannens arbete låtsas jag inte om. Det är alltför många år sen vi gjort nån grej ihop så nu är det nog dags. Hoppas vi får upp ångan nu och åker oftare iväg, våra barn blir ju sakta men säkert både äldre, mognare och lättare att ordna barnvakt åt så klumpen i magen är inte sådär jättestor (har alltid haft jätte svårt att belasta andra med våra barn och mannen är precis likadan).

Så har ni tips på nåt i Stockholm city som tre damer och en söt bebis inte bör missa så säg till (vi shoppar medan männen "mässar"). Jag har bara varit en gång till Stockholm och då var jag väl knappt byxmyndig...

Inga kommentarer: