skåpet


Här kommer en bild på skåpet som ska få sig en omgång med penseln och sen få flytta in i ett nyrenoverat hem. Längtar. Vilken färg det blir återstår att se, det beror väl på vilken dag jag köper målarfärgen. I tisdags skulle jag ha valt gult, igår svart, idag grått......egentligen har skåpet en ganska häftig orange färg som också skulle vara rolig att ha - en kort tid. (på bilden ser det dock brunaktig ut)


Skåpet kommer att stå här (istället för detta vita som kommer att säljas billigt) och bakom hörnet, där sofforna skymtar, kommer vårt helvita kök (är faktiskt lite skakis på att allt det vita ska bli för vitt) så lite färg på skåpet blir bra.
Vad skulle du måla för färg?

Nu ska jag logga ut och njuuuta av tystnaden. Minns inte när vårt hem senast varit såhär tyst. Bara klockan som tickar. Mannen skjutsade de äldre barnen till fammos där de ska övernatta (de ska bada balja och har sett framemot detta i flera dagar) och lillen sover i vagnen där ute. Hur skönt är inte detta!!

Och nu, innan jag hann skriva klart, gråter killen i babyvaktaren. Fint tajmat. Hejdå

3 kommentarer:

Johanna sa...

Intresserad av att köpa skåpet som du sku sälja :)

maria sa...

Skåpet har redan 3 köpare ;-) harmt att jag bara hade ett :-)

Johanna sa...

äschdå ;)