nya tapeter


Linda och Jonas in action i lördags. Vi köpte två billiga tapetrullar vid rusta och tapetserade två fondväggar vid stugan i Hedenäset. En vägg i ett sovrum på övre våningen (den med salmiakrutor) och så en vägg i köket (bildkvalitén väldigt dålig då jag tog med telefon) Det var riktigt skoj tyckte jag som fungerade som heijarklack medan jag tryckte i mig godis! Nu vill jag ju tapetsera varannan vägg här hemma också. 
Byrån på bilden blev också målad och passade utmärkt med tapeten. Hoppas andra också gillar våra val, Linda och jag var iallafall väldigt överens. 

Nu ska jag frysa ner nygräddade semlor och sen ska jag läsa några blad i en bok som jag påbörjade igår kväll, tanken var att jag skulle ha en slappardag idag och läsa men ännu har jag inte hunnit så långt som till sofflocket!

1 kommentar:

Linda sa...

Oj oj, här var man mittiallt på bloggen :-D

Ska förresten skicka bilden jag tog av dej och Nova på email åt dej, den blev jättevacker!
(påminn mej om jag glömmer!)