sånt som stör


Handen på hjärtat, skulle inte dessa skrubb dörrar störa dig också?
skrubben är dessutom mörk och onödig, förvaring har vi gott om i detta hus från förr. 
Problemet är bara att han som skulle kunna fixa bort dessa dörrar inte alls tycker att de stör. 
Han snarkar och sover så gott ändå.....


Förresten så borde jag köpa mysiga kuddar som matchar det nya sängöverkastet...
nu vill jag ha mys-pys-höst-säng.

Sånt funderar jag på denna blåsiga onsdag, nu ska jag dricka tredje koppen kaffe, har
rört ihop chokladbollar och hade helt glömt bort hur ljuvligt goda dom är!!
Snart dags för föräldramöte vid skolan, ska hjälpa till med serveringen så det blir att palla sig
dit ganska tidigt. 

2 kommentarer:

Linda sa...

Men Maria!
Jag vill minnas en gång att du beklagade över att ni rev bort skrubben på vinden. "att vad önödigt".
Minns jag så fel?
(kanske jag gör)

Nej, nej. In med kläderna i skrubben, Jag menar "walk-in-Closet"-en nu bara!

maria sa...

Jo, den skrubben var ju mycket bättre...men denna är pikolill och pikomörk och fulare än ful!!