en regnig måndag


Nej, nu ska vi inte deppa. Men en sak som stör mig är ändringar till vintertid. Vintertiden passar inte alls vår kvällströtta och morgonpigga familj. 19:30 går barnen och släääpar med fötterna och vill gå och lägga sig och är hur pigga som helst kl 6 halv 7 tiden på morgonen. Och jag tittar hela tiden på klockan och tänker att nu skulle de ju få fara och sova om det skulle vara sommartid. Suckajaffa.

Igår kväll innan läggdags tog jag fram ryska läroboken. Förra veckan missade jag lektionen, veckan innan hade vi höstlov och veckan innan den var jag förkyld. Så nu är jag rostig. Riktigt rostig. Men Ryska kursen  har vi först imorgon kväll så ännu hinner jag läsa lite ikapp....men inte idag eftersom jag ska i jobb på 8:an mellan 12 - 20. Hej och hopp, ha en trevlig start på denna vecka alla som kikar in!

Inga kommentarer: