t o f f l o r


Med risk för att bli töntförklarad så visar jag mannens inköp vid Prisma idag. Alltså det är inte jag som blir töntförklarad utan han, jag hade absolut inget med detta köp att göra! Okej, jag medger, detta par var den enda modellen på innetofflor som inte fick mej att tänka på gammelmorfar. Inget illa med gamla människor men jag vill inte tänka mej min man i denna skepnad....ännu......den tiden kommer sen. Om vi får leva.

Ikväll ska vi dock njuta av det levande ordet från stadsmötet, här.
Längst ner på sidan finns direktsändning på nätet. På Engelska här.

De (lärjungarna) fortsatte dag efter dag med att undervisa i templet 
och hemma och förkunna budskapet att Jesus är Messias. Apg 5:42

Herre, hjälp mig att inte vara så självupptagen att jag missar
möjligheten att genom mitt exempel visa andra på din nåd!
                                                                                                        (Joni Eareckson- Tada)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en intressant blogg som ger en något.Inte bara det vanliga, som att visa upp sina hem. Något som får andra att känna prestationsångest. Du berättar så enkelt om din tro och delar med dig Fina ord nu som då, som går till hjärtat.