h ö s t


Träden börjar tappa löven och det känns så avskalat och lite dött. Men samtidigt så känns det skönt med höst och mörka kvällar. Jag får alltid sån lust att fara ut på en kvällslänk i gatlyktornas sken, men nu först ska jag sluta hosta och nysa. En sak i taget. Tyvärr missade jag gårdagens gemenskapskväll i Bosund pga min förkylning men syrran är bra att återberätta vad som sades så nu känns det nästan som om jag har varit där själv. Nästa gemenskapskväll är i Närvilä bönehus i Kokkola och då hoppas jag att jag kan närvara! Men tills dess ska mycket vatten rinna genom esse å och nu ska jag plocka upp diverse leksaker och annat gott och blandat. Men helst av allt skulle jag vilja joina katten och hunden och lägga mig i ett ledigt soffhörn och skita i röran! (ursäkta uttrycket)

Inga kommentarer: