som förr...eller??

Jag har den senaste tiden hoppats på att kunna blogga via telefonen och nu äntligen klurade jag ut hur man kan blogga via e-post. Problemet är bara att bilderna blir så småa. Hmm, vad är bättre - En blogg man inte uppdaterar så ofta men med snyggare outfit eller en blogg som uppdateras oftare men med småa, fulare mobilbilder?? Jag gillar inte de småa bilderna, inte det minsta....
ska jag börja irritera mej på min blogg nu också!? Jag som redan är så irriterad på mig själv som inte kommer mig ut denna soliga eftermiddag. Man BORDE ju passa på då solen skiner!

2 kommentarer:

Linda sa...

Int blev bilden speciellt liten! Finns appar som man kan ladda ner till telefonen där man kan redigera fotonen. Nu vet jag inte hur bra kamera det är på din telefon, men tycker mina bilder blir ganska klara för att vara tagna med telefon. (har ännu inte lärt mej använda nå fotoappar. Blir ju jobbigt för hjärnan att lära sig sånt önödigt ;-)

maria sa...

min kamera är inte lika bra som din, korten blir tyvärr ganska grumliga....appen borde jag ladda ner, kanske - nångång......