s.o.m.m.a.r.l.o.v


Sista skoldagen för barnen.
s.k.ö.n.t
 
Men var är sommarlovs vädret!? Ännu har dagen inte kommit då jag undrar var vi förvarar alla shorts åt barnen och då jag konstaterar att nya borde införskaffas eftersom de växt ur de gamla.
 
Jag är förundrad över hur snabbt denna termin gått. Och när jag tänker på hur friska barnen fått vara utan en endaste dag med sjukfrånvaro så är jag så tacksam. Magafari som härjat i knutarna i flera omgångar har inte letat sig in hos oss *peppar, peppar* (är faktiskt livrädd att vi på nåt vis ska bli sjuka till bröllopet. Tänk om jag drar på mig värsta förkylningen och låter som en kraxande kråka i mikrofonen) usch då.
 
Sånt hos oss denna fredag. Har tusen saker att göra men skippar det och gör roligare saker istället = "tavel tillverkning". Nu borde mera fotopapper införskaffas och har ni tips på billiga papper ska ni hojta till. Försöker ju hålla kostnader låga då man fixar saker till missionen och oftast är tavlorna utprintade på vanligt papper men nog ser man skillnad om man har bättre papper. Såg att Clas Ohlsons hade ganska förmånliga.

Inga kommentarer: