s k a p a r g l ä d j e


Måndag morgon med lite höstkänsla.
Gärna för mig. 
Nu, eller sen när Seth sover eftermiddagsvilan, ska jag printa ut bilder och rama in tavlor till missionsmagasinet. Sist jag var där så fanns det bara ett litet urval kvar. Har ni också skaparlust, med penna, pensel eller dator så ska ni inte tveka att ta dit några bilder om ni vill skänka till missionen. Jag har ramar i A4 och A3 storlek som man kan hämta från oss. Tillsammans skapar vi ett fint missionscafé där alla kan köpa nåt till förmån för LFFs missionsarbete!

"Skogen skulle vara mycket tyst,
om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"

Detta ordspråk brukar jag tänka på då jag rollar ihop bilder och bibeltexter till tavlor. Jag gör detta på mitt sätt och försöker att inte jämföra med andra.
 

Detta motiv har jag ramat in och skall föra till magasinet. Svärmor hade fotat vid pörkenäs lägergård i måndags då det var en härlig dimma över vattnet.

. Sånt hos oss då ett knastrande ljud fyller köket då katten äter torrfoder. Jag blir själv sugen på att knapra på nåt gott. Vadsomhelst.

Eh, vad skrev jag egentligen!?
Jag blir sugen på nåt gott då jag hör på när katten äter torrfoder. Sjukt. Jag vet.
 

Inga kommentarer: