LOVE never fails


God eftermiddag kära ni. Onsdagen den 28.10. Idag har undertecknad tankat solsken, sällskap, barnskratt (och gråt mellan varven) god lunch och träning.
Har full tank.
Nu passar det perfekt att uppsöka sofflocket eller nåt annat trevligt.

På tal om sällskap så var jag på en trevlig kaffestund till missionsmagasinet igår med en handfull andra damer. Det är så berikande att träffa nya människor, tyvärr kom jag ganska sent dit (eftersom jag snällt fick vänta tills min man slutade i jobbet) så jag missade en hel del intressant! Vi hade en spontan träff för en FB grupp som heter "kärlek utan ord" som firade ett år. Gruppen har strax över 200 medlemmar (troende kvinnor) och känner du att du också vill vara med i denna grupp så kan du söka upp den på FB och bli inbjuden.

* * *

Som ni ser så visar jag några tavelmodeller som finns vid missonsmagasinet. Finns de inte där så går de att beställa. 



Inga kommentarer: