det är det värt

mycket choklad som jag ätit denna vecka (och ännu är det bara torsdag) så kommer resultatet att bli att jag snart är en enda stor finne. och hur ska jag klara detta? jag som puhun niiiin huonosti suomea.....ja, just den meningen kan jag eftersom jag brukar svara så då finska gallupar ringer....fast jag svarar på svenska förståss, he hee, annars tror ju gallupkvinnan (ja, det är alltid kvinnor som ringer, vi är ju den lågavlönade gruppen) att jag KAN finska............risken finns och den kan jag inte ta..............risken finns ju också, som jag nämde, att jag för varje chokladbit blir mer finnig och fetto men den risken KAN jag ta!!


because i´m worth it! because every chokolatebit is worth it!

4 kommentarer:

Blivade megaFinne sa...

se det från den positiva sidan.

Du matschar så fint med en röd tomteluva sen!

(tacka vet jag täckstift)

Blivande megaFinne 2 sa...

ps! Har inte alls ätit godis eller choklad denna vecka OCH det är endå torsdag!! *chockad*

men jag ämnar nog köpa en platta ikväll! Mmmmmm....ska bli så gott!

Skämmas sku ja sa...

ne. nu ljög jag ju! Äh: åt ju visst choklad i måndags. Voi voi. Harmi!

maria sa...

va du e duktig, e jätte imponerad!!

ps, vitchoklad e ju ingen choklad...det smakar inte alls samma sak ;-)