julkuddar

ni tror mej inte har jag på känn!! det finns ju så många människor som säger att dom är dåliga på en sak MEN så är dom i själva verket en baddare på just DET! men så är vi ju Finländare, säger att vi är dåliga för att inte klassas som snobbar eller skrytmåsar, kra kra! FÅ är de människor som kan ta emot komplingmanger, tyvärr! nåja, här finns mina kapade stickade tröjor! årets fina julkuddar!!






när syrran kom instickande igår så skulle hon ju givetvist SYNA mina kuddar, något annat ärende hade hon inte *tack för visat intresse*! Hon tog i en kudde och såg förvånad ut - nämen, vad är det för fel på dom här?......och gissa vilka kuddar hon synade, de röda, massproducerade från minimani förståss!! sen blev det g l e s t på de berömmande orden som mina gråa kuddar så förtvivlat behövde!


2 kommentarer:

operfekt men skön sa...

Okej okej!
Dina gråa kuddar blev kanske inte så raka&fina o perfekta, men ändå har de sin skönhet!
Lite som människor i allmänhet.

du skulle ha låtit syran tro att det var de röda du hade sytt ;-)

maria sa...

ha haa...ja, jag borde ha låtit ALLA tro att det är jag som sytt de röda kuddarna, till sist skulle jag nog tro det själv :-)