t i l l b a k a b l i c k


för exakt ett år sen drog vi upp snorn, drog på oss länkkare och hoppade på flyget som tog oss till soliga och varma Amadores.....ibland längtar jag tillbaks till den sköna semesterveckan då den tyngsta sysselsättningen vara att hänga badhanddukarna på tork! 
Mest saknar jag känslan av att bara vara, att umgås med barnen och maken dagarna långa och umgås med världens bästa resesällskap förståss!! 

ljuvliga minnen....kanske nångång, om några år, åker vi igen....
men innan dess har vi andra reseplaner.....om jorden står kvar och Herren dröjer (som min man brukar säga då vi planerar framtiden)

ha en skön fredag! vi har ju det såå bra här i snöiga, kalla Finland! och snart får jag fara på fika till min kära svägerska som jag redan nämde om (resesällskapet).....

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack för de snälla, fina orden. får säja detsamma!

Och så vill jag meddela att det finns plats, tid o möjlighet att boka till hösten än.. :-)

Väldigt roligt att ni kom idag!
Och så fin bild på er här på bloggen, hela familjen.
(och det säger jag inte för att jag möjligtvis är fotografen)

Anonym sa...

Vilket fint familjefoto!