v a r s å g o d a


Nu ska jag hoppa i bilen och bege mig till missionsmagasinet sista gången före jul. Vi är så tacksamma över att folk hittat till det nya stället och att så många kommer in och hälsar på och stöder missionen med pengar! Vi behövs alla!
Idag bjuder vi på tårta, så kom in på en kaffetår! Jag vågar inte lova att tårtan räcker åt alla men den räcker så långt den räcker.

Nu är det dessvärre inte jag som bakat tårtan utan den skänkte Asentajagroup eftersom den blev överlopps igår efter deras julkaffe. Så vi tackar och tar emot.

Kom in så Kata, Mikaela och jag får önska er en riktig god och välsignad jul!

3 kommentarer:

Linda sa...

Oj, den ser god ut. För en tårtälskare som jag!

Kan tyv inte komma, men hoppas det kommer folk dit!
Tyckte det var lite svårt att hitta ingången till dörren. Jag var dit i måndags med lite grejjor. Köpte varsin bok åt barnen bl a.

Ha det så kul!

anki L sa...

Så värdefullt jobb ni uträttar, var dit i lördags men tänkte inte hitta ingången...ett tips bara = en skylt på kortsidan mot stan :) Ha en riktigt härlig julhelg och ett välsignat 2014. Vi ses i vimlet...

maria sa...

Jo, ingången är tyvärr lite bakom...vi borde få den synligare!!