alla har vi ju våra favoritplatser


När jag säger att vår kille kliver upp överallt så menar jag verkligen överallt. Kommer ni till oss på kaffe så kan jag inte lova att det finns stolar att sitta på för snart hirvar jag ut varenda en ur huset (i ån hade jag tänkt skriva men denna period är väl så småningom övergående). Wc byttan kan vi däremot behöva men vi måste vara noga med att stänga dörren ordentligt.

Hoppas ni har det lika bra som jag (om man bortser från kvicka barn som ger en huvudbry!) Jag har tre julfester denna vecka och fyra nästa vecka så mig går det ingen nöd på. Ikväll får jag besöka ett underbart hus på Lufolkan med vårt gamla bloggargäng och det ska bli hur mysigt som helst.

ps. Vår vattenkran är extra rolig för en ettåring kan jag tillägga eftersom det är en touch kran (heter det så?)

Inga kommentarer: