denna del



Igår var jag på besök till ett hem som verkligen väckte mina sinnen som njuter av underbar inredning. Alla möbler och prydnader var noga utvalda och passade in i husets atmosfär, en atmosfär som andades "förr i världen" men som ändå har alla bekvämligheter som en familj behöver.
Förutom att beundra allt det fina på Lufolkan så hade vi en väldigt fin kväll tillsammans med allt vad det innebär då ett gäng kvinnor sitter runt samma bord i några timmar. Känner mig tacksam över denna del i mitt liv också.

Det är ju alla de små delarna och alla människorelationer som formar våra liv.

Nu ska jag ta en svängom runt köksbordet och fylla på min kaffekopp. Seth somnade med ett leende på läpparna efter den goda maletköttsoppan som han fick äta på mamma-barn julfesten och Ruth och jag nördar framför varsin skärm. Mycket nöje till oss i en timme framöver.

Inga kommentarer: