ommöblering


Godmorgon, här möblerar vi om för fulla muggar. Problemet är bara att han som gör det inte vet hur det ska bli och det hörs minsann...

Tror att jag skall dra igång bakverkstaden nu då de äldre barnen är hemma och kan underhålla den som behöver underhållas. Det väntas många gäster till detta hus i julhelgen och då behövs annat än fryst maletkött och broccolipåsar i frysen.


På tal om många gäster så var jag och serverade (med nio andra) åt en samling med 240 fina ungdomar eller unga vuxna i lördags (som ungdomsrådet inom LFF ordnat, info här). Sådär i "backstage" kunde jag konstatera att de hade ett trevligt program med många olika solister, körer, frågesport och annat roligt. Tänk vad det skulle ha varit roligt att vara på nåt liknande då jag var "ung". När jag sen kom hem sent på kvällen (för mig är 22:30 väldigt sent) så konstaterade jag att jag inte är 20 längre och kan gå i "hög"klackat i ett storkök i 6 h. För dumt huvud och fåfänga får kroppen lida. Ah.

Nåja, nu back to real life. Killen som möblerat om så friskt fick nu lust att blogga lite istället. cöajfve-serp q3¨p++++++++++++++++00o

Inga kommentarer: