k ä r l e k

kärlek vid första ögonkastet, ja så kan man summera resultatet till denna situation. en STOR byrå mitt i det redan proppfulla lekrummet och en förkylning i undertecknadens kropp som gör att det hela känns smått jobbigt för tillfället! (ska nåt in - så ska nåt ut, det ska ommöbleras och städas, funderas och ältas)....men det blir bra, så bra, så bra....jag gillar byrån och färgen och den kanske hamnar i farstun (kom jag på nu i skrivandets stund), så skulle den bli det första våra gäster skulle mötas av då dom kommer in till oss! vad tycker ni, vart ska jag stoppa den röda skönheten? ska äta lite på saken och stoppa in en burana så kanske det hela klarnar litegrann....den kan ju inte stå mitt i lekrummet hur länge som helst, där ska ju barnens lego vara utspridd över hela mattan!

2 kommentarer:

Medresenären sa...

Angående din förkylning:

Jag sa ju åt dej Att resa hem till Finland iklädd endast bikini,
Det är ingen bra ide'!

maria sa...

för dumt huvud får kroppen lida :-)