l o p p i s



för ynka 8 E får man känna sej som barn på nytt, åtminstone om man som barn gillade att leka med barbie (och det gjorde jag och syrran). jag blev barnsligt förtjust när jag upptäckte hur mycket som fanns i påsen jag köpte på vårt nya loppis idag. en välbärgad barbiefamilj med mycket gott att äta har vi nu....och jag väntar med spänning OM det kommer att synas på barbiedockornas byxlinning efter att de tömt kylskåpet! det måste det ju bara göra....där fanns hamburgare, hotdog, helkyckling, nåt tårtaktigt, frukter, bröd, tomater, juice mm......wc stolen kom också med på köpet och det kan ju våra perfekta barbiedockor tänkas behöva! må så gott nu kära blondiner där ni valsar mellan spisen och kylskåpet, ni ska inte bråka om vems tur det är att diska utan var glad över att ni har rinnande vatten...det hade INTE mina barbisar när jag var liten!

1 kommentar:

matilda sa...

vilket fynd! ert by-loppis var ju hur bra som helst!