resesällskap sökes

min käre man har nu övertalat mej om att fara med på en missionsresa till ryssland. själv brinner han för detta och tycker att nu är det min tur att besöka landet och få lite perspektiv på livet. så nu borde jag hitta ett kvinnligt resesällskap......nån?? jag tror och hoppas att detta blir ett minne för livet och en riktig "själavårdsresa"

Missions- och rekreationsresa till Ryssland och Estland 10-15.5.2012

Rutten: Keltto, Pietarin St. Maria kyrka, Vinterpalats, Isaks kyrka och sightseeing, Kupanitsa, Jaama, Toila spa, Tallinn.

Under resan vi stannar i St. Peterburg en hel dag. Vi har gudstjänst i Jaama samt besöker Ostluga ålderdomshem och Lesabirsa barnhem. I Toila spa stannar vi för två nätter. I Tallinn promenerar vi i gamla stan.

Medverkar: Peter Thylin, Vesa Pöyhtäri
Resevärdinna: sökes
Resebyrå Haldin&Rose

Anmälning senast 4.4.
Vesa Pöyhtäri 044-2175410, vpoyhtari@hotmail.com
Karita Pöyhtäri 040-5416317
Aulis Tupeli, 050-3421650

Pris: 400 euro (Priset kan ändra lite)

2012-01-15

© 2008 LFF

5 kommentarer:

Linda sa...

Yes!!, äntligen får jag vara barnvakt åt era barn!

Visserliken skulle jag vilja köpa några babuschkor (stavning?) men till Ryssland har jag varit engång och sade då aldrig mera...

Fast nu skulle resesällskapet vara super, men... nä.
Hoppas du får nån med dej! Blir säkert en givande resa.

maria sa...

ja, vi ska hoppas att nån nappar på, annars försöker jag på nytt i september, då ordnas en ny resa....

ps. planen är nog att gubben tar hand om barnen, han får ta ut tre dagar av sommarsemestern! det passar utmärkt ;-)

Flickan på landet sa...

Är den röda skönheten här under från Tärjär? :) min kompis hade en sån till salu...:)

Flickan på landet sa...

Är den röda skönheten här under från Tärjär? :) min kompis hade en sån till salu...:)

maria sa...

javisst, vi körde om ert i måndags då vi hämtade den :-)