h e m m a


hemma igen efter omtumlande, roliga, allvarliga, djupa, tunga, lätta dagar i Ryssland. måste smälta allt innan jag kan beskriva hur underbart det är att vara med på en missionsresa dit.

nu ska jag njuta av mina underbara barn och bege mej ut i solskenet och bara vara hemma.

 OM eventuellt någon hamnat att ta hand om våra barn under min resa (har ingen aning om vem, var, hur och när men tycker mej läsa något sådant här nedanför + att Edith pratade så glatt imorse om att hon varit vid Elins) nu vill jag här framföra mitt tack!! när jag satte mej i bussen på torsdagmorgon klippte jag bort alla tankar och funderingar på hemmet och våra barn och jag skickade endast ETT sms åt gubben under 6 dagar........jag visste att han grejade allt hemma mycket bättre utan min inblandning!

ps. på bilden hade vi bara lite (eller mycket) roligt åt takspegeln under båtfärden hem.....en av männen hade en rolig kommentar:
- tänk om vi faller ner på oss själva.

pps. spännande med bloggtjuvar, ha haa.....speciellt om de har gosiga bebisar som man skulle vilja träffa efter en veckas uppehåll.....

Inga kommentarer: