På systers vis







Trevlig resa syrran nu tar jag över!

Jag tycker att det är helt på sin plats att jag lånar hennes blogg lite. Hon har ju trots allt lånat hela min garderob nu till resan ...

Ni minns väl tapeten? Nu har den hittat rätt vägg. Fasligt snygg tycker jag att den är. Snygg är också nattduksbordet som jag fick i morsdagspresent igår. En egen design som är
 ihop spikad av min käre man. Vem tillåter sin man köpa presenter? Risken finns ju att han kommer hem med en dyr parfym som man inte vill ha. Nej, utnyttja tillfället med att önska sånt du på riktigt vill ha (och inte kan få utan hans hjälp).

Så nu skall jag fortsätta fira vår bröllopsdag (4-år) ... min käre man, ja, han tycker att vi kan fira imorgon istället för han har annat för sig ikväll ....
 nåja, bättre lyckligt gift och en olycklig bröllopsdag än olyckligt gift med en lyckad bröllops dag!


// Syster A



5 kommentarer:

matilda sa...

oj, så fint det blev :)
man kan också välja sin egen morsdagspresent från butiken, paketera in den själv, gömma den själv, låtsas glömma och bli mäkta överraskad på morsdag ;) så gjorde vi!

Lantliga drömmar sa...

:) Ett noll till dig :)

Anonym sa...

Alltså Annika...
Har ni så där smal dubbelsäng...? Ryms Lillen i familjebädd eller sover han skönt i egen säng, undrar moster M som inte behöver veta... ;)
Men snygg vägg blev det!

Linda sa...

Jättefint! Snygg färg på nattduksborden o gaveln!

Såklart du ska ta över bloggen medan hon charmar ryssarna i dina kläder!

Och sista meningen kan jag också hålla med om!

maria sa...

så snyggt, tapeten kom till sitt rätta ställe.....

OCH som betalning lämnar jag med de gråa byxorna, inte jeansen ;-) OK??

Moster M....hon har nog 160 cm bred säng, den ser bara smal ut på bilden :-)