hos Pamela

igårkväll besökte jag terjärv av alla tänkbara ställen....pamela bjöd på "bloggträff"/tjejträff i sitt underbara hem där alla detaljer och möbler är genomtänkta i minsta detalj.....vart man än tittade så fanns alltid något vackert att vila ögonen på......
vi fick njuta av fika i uterummet....att sitta där med alla fönster runtomkring kändes härligt!
vi har alltid knytkalas då vi träffas så det brukar bli en spännande meny...
jag var ungefär lika trött som kaninen i korgstolen när jag kom hem, eftersom det blev lagom sent (jag som annars brukar bädda ner mej 21:30).... så jag var trött men lycklig efteråt - som man ju blir man när man umgås med trevliga människor!
Aja fotade ännu flitigare än jag och garanterat blev resultatet av bilderna betydligt bättre än mina gryniga....dessutom har hon blick för att fotografera!!
en mysig soffgrupp fanns på övrevåningen där kvällssolen strålade in, härligt! (bilden till hö är från nedrevåningen)
sovrummen på övrevåningen var som en dröm........men jag kunde ju inte fota precis allt *smile*
här är pojkrummet, jag borde ha fotat allt smålego som var byggt så vackert...där skulle vår Ivar ha trivts som fisken i vattnet! en likadan "prylsamlartavla" köpte jag av Pamela, den ska ännu målas innan den kommer upp i ivars rum.....
och så tjejrummet med rosa detaljer, där fanns minikök,strykbräda, dockhus m.m......om man ändå hade haft ett sånt rum då man var liten!

utomhus fanns också mycket vackert....ska visa deras växthus senare, det är precis som mitt drömväxthus!!

PS. pinnsoffan är till salu, den är så vacker!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, hennes hem är så otroligt vackert!! Synd att jag inte kunde vara med.

LB sa...

Åh! Va fint!

Tänk va roligt att ni träffas sådär nu som då!

Lantliga drömmar sa...

Vackert både inne och ute har de verkligen!