Esserun



Nu har jag för första gången deltagit i Esserun och det var väldigt roligt. Kanske speciellt roligt eftersom jag var tillsammans med ett hurtigt gäng glada tjejer! över 300 deltagare var det och det kändes riktigt lagom (på nicerun brukar man ju knappt komma sig fram i kvinnomassan)! Efter löprundan hade vi picknik med färska frukter som Kajsa bjöd på. Kändes sådär härligt hälsosamt!
Jag sprang den kortare sträckan på 4,5 kilometer men nästa år har jag absolut 9 km i sikte, man ska ju ha mål i livet! YES. Annika (inte syster Annika) var den hurtigaste av oss och sprang den längre sträckan, därav bilden av en glatt springande tjej......
Nu ska jag lägga mej i badet en stund. slurp.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det gör vi om nästa år!

maria sa...

Japp, absolut!

LB sa...

vad roligt det ser ut!

Själv deltog jag i Näsirun igår. Tyckte det var lite trist med så få deltagare.

2 st.

behöver jag säja att jag blev sist..

Avslutade det hela med lite avkopplande simning och god nattamat så helt fy skam var det inte. Men ni hade nog roligare! :-)