Inte jag också



Jag brukar orka hålla mig till adventstiden innan jag börjar ta fram stjärnor och ljusstakar, så kanske jag stoppar denna i skåpet ännu några veckor. Igår var jag till min kusin som bor i en nybyggd parhuslägenhet (en riktig mysig och fint inrett hem) och då hade hon denna ljusstake på köksbordet. Och där kändes det sådär lagom höstmysigt och inte alls jul juligt! Ljusstaken hade hon fyndat för 9 euro vid jysk och idag fyndade härmapan en likadan. Men, tja...den sprider lite julstämning hos oss så jag tror nog att den får gömma sig i skåpet ett tag. Gillar modellen så den blir nog en favorit detta år!

Nu ska jag snart börja ställa mig till föräldrarmötet i Punsar bönehus. Mannen panelar wc:n för brinnkära livet och barnen är sådär lagom gnälliga och kvällströtta. Mysfredag med andra ord. 

Inga kommentarer: