k a l a s

Jag tror vi är redo för kalas. 

...och sen efter denna dag så ska jag inte tillreda nåt ätbart eller baka nåt förutom det som hör till för att få familjen att överleva. Typ.
Nu ska jag bara smälta faktum att jag inte är 20 + nå mera, fast å andra sidan passar det utmärkt att bli äldre. Livets gång, jag får väl börja leta gråa hårstrån så småningom. När jag var i jobb idag och berättade åt patienterna att jag just denna lilla jul fyller 30 så tyckte de att jag bara är barnet ännu. 30 år är ingen ålder. Tack för det!

Jag har så mycket annat att tacka för också men den listan skulle bli så lång så det får räcka så här. 
Jag tackar Gud för livet, för allt! 
Vad framtiden för med sig vet Gud allena och i hans händer fortsätter jag att lägga alla min dagar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria!
3o är en bra ålder.
Lagom ung, lagom mogen. :)

Allt gott till dig,
//Moster m

Anonym sa...

Tack för kalaset! Hoppas det fanns något kvar till det andra kalaset. Anna