Så gott, så enkelt


Igår blev vi bjudna på trerätters. Lunch, kaffe med dopp och middag och så en kaffetår till efter middagen. Man skulle nästan tro att Linda och Jonas fått långväga, fina, gäster! Men nog är det ju ganska långt mellan Esse och Näs, strax över 30 km. Lite för långt tycker jag och barnen, vi borde bo på cykelavstånd.

Nu ska jag dock skala potatis och koka egen mat, det finns ju en gräns för hur bortskämd man får vara! Snart bär det av på kvällsskifte igen (har tre kvällar denna vecka *pust*)

3 kommentarer:

Linda sa...

Så roligt att ni kom, och så hade ni ju med köttet så ni bidrog minsann med ert .

Funderar på OM jag ska våga måla väggen på bilden...eller ..ska jag måla hallen på vinden och fortsätta leta tapet hit ner?
Vitt är ju bara så...väldigt vitt.

Nåja, jag får ställa in mej på vickanhumör och tycka att det ska vara vitt=fräscht.

Anonym sa...

Undrar vad det är för "spiral" som hänger ner fr taket? :-)

maria sa...

Det är en taklampa :-)