f ö r b e r e d e l s e r


Vi förbereder ju oss för basar på lördag vid magasinet inkommande lördag 10-14. Vi hoppas på många kunder som vill delta i vårt lotteri med fina vinster och kanske äta risgrynsgröt eller bara dricka kaffe. Eftersom jul är i antågande så kan man köpa tavlor med julmotiv. Varför inte ha skilda tavlor som man alltid plockar fram till jul. Jultavlan. Har valt ut några verser och psalmer som jag tycker extra mycket om men har du egna önskemål så kan jag fixa till samma bakgrund. 
Har du något du vill skänka till lotteri eller försäljning så går det bra att komma in till magasinet imorgon kväll kl 18 - 20 då vi ställer i ordning. 

Sånt hos oss denna torsdag då jag inhandlat de första julklapparna. Fann mig själv med att önska att jag vore en man som hade en fru som skulle fixa allt, alltså allt, inför julen. Julklappar, julmat, festkläder och sånt. Hujedamej. Julgranen är väl typ det enda jag har lust att lägga energi på eftersom jag inte orkar se på nån "hysterisk, härlig, barnklädd gran" i år. Det har jag gjort i flera jular nu. I år blir det mammastil på granen *smile*. Nu ska jag plocka upp lite hemma så mannen känner sig välkommen hem. Så fort jag börjar med nåt extra, som att rama in bilder, så blir köket kaos i ett nafs. 

Inga kommentarer: