i denna låda finns vantarna...


Det finns en ganska stor skillnad mellan mig och min syster. Till skillnad från mig så har hon koll på familjens ägodelar. I hennes förråd så står innehållsförteckningen på utsidan av lådorna. Tex peruk, skor 22-24, kläder i storlek 68-74 osv...Frågar man efter sytråd eller knappnålar så vet hon var hon har det.

Den skillnaden ska härmed suddas ut!

Förresten så borde någon sakna sina tårtboxar. Jag äger ingen och i källaren finns två!?

Sånt hos oss idag då vi har sortering på tapeten och det känns så skönt. Fast jag som är lite lat av mig tar gärna en paus nu då killen sover och nu ska jag låta kreativiteten flöda en stund. Fick en ny inspiration till en tavla (till missionsmagasinet). Av erfarenhet så vet jag att man ska passa på då kreativiteten vaknar, för den kan slockna mellan varven.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Leif har bort sina tårtboxar:)

maria sa...

Nu är de ett steg närmare målet, vid mammas :-)