en hel kvinnodag

hmmm, sitter och funderar OM jag ska anmäla mej till kvinnodagen i bennäs den 24.3.......är det värt att lägga ner en hel lördag på detta? (ja, man kan ju göra mycket annat roligt medan gubben e i jobb en vanlig lördag - åka pulka med barnen vid skolan, ha lite hemmagymppa eller bara slappa mellan legobitarna i soffan) och dessutom betala för det, he hee....nån som varit tidigare år och kan rekommendera detta???


Malin Hammar som ska föreläsa verkar ju vara en hörvärd föreläsare.......och så får man ju äta en god lunch utan småbarn (redan detta är ju värt betala en ordentlig slant för) och ta KAFFEPAUSER! samtidigt som jag dricker kaffet kan jag ju blunda och låtsas att jag är en fin karriärskvinna som tar fika mellan två superviktiga möten på ett snobbigt café......tillsammans med högt uppsatta chefer förståss *blink*


ps. bilder har visst med artikeln att göra, den visar vad jag missar om jag far på kvinnodagen....jag tror nog att jag anmäler mej.....nån som hänger med??

Inga kommentarer: