nice post

igår damp denna roliga post ner i låddan. Nice Run. en rolig, smålöjlig grej som jag deltog i ifjol. och i år igen. ifjol var jag tillsammans med mina svägerskor, vi var en grupp på 6 personer. men denna sommar ska två av mina svägerskor sköta sina bebisar!........man får också delta enskilt eller en grupp på 12. för att få det billigaste alternativet så ska man anmäla sej före 16.3. och det tänker jag göra....logon på min tröja ska vara denna:




tror ni jag får ihop nån grupp med denna logo?? eller ska jag ändra den till

AsentajaGroups otränade och trötta fruar som behöver slippa hemifrån en stund.

behöver 6 LADIES....eller rentav 12...vem vet hur många som nappar på kroken........Linda hänger förståss med, henne frågar jag inte ens....och syrran.....och Maria......

3 kommentarer:

Camilla sa...

Jag är nog med :) Måste ju ha sluppit mina besvär till dess. Nu just hör jag inte till eliten. Det går inte så väldigt snabbt med min kompis: gåstolen Eva ;)

Johanna sa...

Si ett ba så ja int kombär springand om de på sido... ;) Nä skoja ba!

Linda sa...

Japp! Jag är med. Logon kan vi fundera lite mera på.

Nya gröna snärttiga sportkläder ska vi införskaffa. Det måste ju bolaget stå för :-D