zumba

jaha, då visste man det....jag zumbar ungefär lika bra som dumbos mamma. okej, helt ärligt så vet jag inte hur hon zumbar men jag kan tänka mej att hon viftar lite med öronen och svansen i takt med musiken och resten av rörelserna hinner hon helt enkelt inte med i... nåja, detta var ju bara zumba och jag kan acceptera att jag är urusel på detta utan att få ett raseriutbrott och skrika som vår ruth när hon inte får "ringa" med pappas telefon. hola. hola.

tacka vet jag vanlig jumppa med X hopp, V steg, armhävningar, knälyft, kissa som hunden och ja, ni fattar....enkla men gorr bra grejer till Abba musik.....typ.....!

2 kommentarer:

Linda sa...

Kissa som hunden? haha. Nästa gång du zumbar kan du ju tänka på hur det skulle se ut om det var jag som stod bredvid dej,och så känner du dej nöjd över hur bra du är ;) Just nu känner jag mig som dumbos mamma.

Martha sa...

Voi va harmt!
Jag skulle säkert ha tyckt att det var lika tråkigt..
Svänga på höfterna kan vi väl göra hemma ;-)

Men bra att du provade på!