wc städerska online


vi har en liten, söt, energisk blöjtjej som har en passion för wc rengöring!

wc borsten är den bästa grejen hon vet, näst efter en öppnad tandkräms- el hudkrämstub.

slipper hon in i det magiska rummet så ställer hon sig på tårna och tvättar frenetiskt! vill hon kontrollera hygienskicket av wc vattnet så tar hon ett litet, fint plastglas ur lekrummet och provdricker lite......nice?....NOT!!

men tyvärr, hon är snabb (missar inte om wc dörren lämnat på glänt!) och tyst....tills man hör att det SKVÄTTAR.......


till vissa, som efter denna läsning kanske tror att jag har skitig wc bytta och inte kollar efter mina barn, som lider av springmaskar eftersom dom får dricka avloppsvatten, så kan jag säga, ha - så fel ni har. jag tvättar numera byttan flera ggr per dag, uppmanar de äldre barnen att alltid spola efter wc besök och sen stänga dörren så fönstren skallrar! och lillan, ja - hon kräver 100% uppsikt under hennes vakentid...(och härefter ska jag försöka inpränta i hennes lilla hjärna att wc städning är äckligt, tråkigt, jobbigt, slitsamt och ett rent skit arbete...wish me luck)

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Mmm, det är konstigt att det är så fruktansvärt intressant det där med wc-städning...

Sa högt för mig själv idag också att "vi borde dammsuga", men konstaterade snabbt att "nej, det är skit-tråkigt". Tror du inte grabben ändå hann snappa upp ordet dammsuga, och genast var han framme vid dammsugaren och drog i den... bara att sätta igång...! :)
Så ett tips om du ska lära tösen att det är tråkigt med städning; nämn inte orden WC/dammsugare/städa ;)

Skön helg till er!