rosor doftar alltid som bäst i chokladform


Ibland, eller ganska ofta faktiskt, så funderar jag varför jag fortsätter blogga år ut och år in....men om jag inte hade haft denna blogg och varit så pass personlig och skrivit att jag har en svaghet för choklad rosor så hade jag inte fått denna present.
Alltså det lönar sig att blogga!
Tack Anna-Karin!

Nu blev jag sugen på läckerheterna men smart som jag är så har jag bett mannen gömma dem så pass bra att det inte löns att börja leta. Vi tar fram "lådan" enbart vid vissa utvalda tillfällen.
Fina tillfällen.
Som en onsdag kväll då man tycker lite synd om baklåren som värker efter ett träningspass. Aj, aj. Bäst att inte alls stiga upp ur soffan, eller sätta sig ner i den. 

Sånt hos oss då både låren och snål tanden värker. En värre än den andra.

Inga kommentarer: