dressingroom


dessa bilder kopierade jag från nätet enbart för att påminna mej om att vi i vårt hus inte har nåt dressingroom nånstans! ibland fungerar jag som en 6 åring och fantiserar så jag tror det själv....he hee....

ps... alla som kikar in kan med lättnad konstatera att damen på bilden inte har något att göra med skribenten....mitt hår är fortfarande mörkt, kort och ostylat, jag har fortfarande en irriterande extra bilring ovanför byxlinningen och kommer inte upp till 165 cm fast jag står på tårna.....och barnen och jag klär oss i samma tema på vardagen....joggare och tröja......typ.....

den dan, då frun i detta hus börjar klä sig i högklackat på vardagen, medan barnen strosar runt i blöja....hoppas jag att grannarna börjar reagera!

4 kommentarer:

Kortaste smurfen sa...

Va? Var det inte ett dressingrom ni just rev?!

Ok. Jag lovar, jag ska säga till nästa gång vi kommer dit att du kan ta av dej klackaskorna. Vi vet hur kort du är endå.. ;-)


fast..
du ser bättre ut än blondinen på stegen, Så det så!

maria sa...

smurfen.....hmmm, ja...om dressingroom hör till den storlekskategorin att när man böjer sej för att plocka upp en strumpa från golvet så stöter man ner den lägsta hyllraden med baken...........ja, då kan man säga att vi rev bort ett dressingroom ;-)

maria sa...

ps, det går fortsättningsvist inte att kommentera i din blogg så nu svarar jag dej här ;-)

Flickan på landet sa...

Nämen Zznyggt =0) va kul med förändring...!!Skrattar åt din motivering för en ny säng...:-D En ny säng skulle vi också behöva!!!