MumBab

igår var jag bjuden till ett MumBab party. så roligt. och kollektionen var så nice - jag kunde ha köpt varenda plagg! gillar det färggranna och pigga, passar verkligen åt barn. men när jag stod där så rannsakade jag mig själv och påminde mamma maria att vi har vad vi behöver därhemma i klädskåpen....så det så!

men ett par mysbrallor hade jag med i påsen när jag gasade hemåt. och det behövde ju verkligen Edith.....eller? var det kanske mammas köpbehov som blev tillfredsställd...hmmmm.....


ps. tack Pernilla för inbjudan och allt gott du bjöd på!

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Jag som tänkte att DU skulle ha ett MumBab-party när jag såg bilden :) Har aldrig varit på ett, men kläderna är ju hur söta som helst! ...och så var det nåt med mammas köpbehöv...
Fick 50 euro av gubben för att köpa kläder åt mig själv för. Var till stan idag, och lyckades bränna upp de pengarna, men hade nog inget annat än barnkläder i påsarna när jag väl kom hem... Å andra sidan så behövde grabben nog kläder också, då han igen växt ur en storlek, men det är så typiskt! Så lätt och gulligt att handla till de små, fast man själv många gånger skulle behöva kläder mer än barnet...! :)