hur pigg som helst!




åt alla, ja det är säkert hur många som helst, som funderat hur lördag natten gick i jobbet kan jag säga att det var riktigt kanon....och jag kände mej hur pigg som helst (och då överdriver jag bara lite) ska jag överdriva mycket så kan jag ju säga att det var såååå roligt och jag jobbar gärna natt hur många gånger som helst, när resten av familjen kryper under sina sköna tecken finns inget mysigare än att fara i jobb!

min blick fastnade under natten på detta ordspråk som var uppsatt på anslagstavlan.....det kan ju vara inspirerande för äldre att läsa sånt.......och för mej också att inte förglömma!

2 kommentarer:

Åldrande kvinna sa...

Klart natten gick bra! Sällan har gamlingarna blivit så bra skötta en lördagnatt förr.
:-)

Fast helst sover man ju nog själv nattetid istället för att vaka, men nån natt nu som då går väl?

Åldrande kvinna sa...

Klart natten gick bra! Sällan har gamlingarna blivit så bra skötta en lördagnatt förr.
:-)

Fast helst sover man ju nog själv nattetid istället för att vaka, men nån natt nu som då går väl?