h ä r m a p a

syrran hade klistrat riktigt häftiga djur på väggarna hemma hos sej, bla vid babysängen, som jag gillade.....att hon hade ett extra ark med dessa stora djurklistermärken gick inte obemärkt förbi. så igår stoppade jag barnen på cykeln och hämtade de hon hade kvar....en riktig härmapa är jag nu.....ruth fick giraffen, ivar den hängande apan, elefanten hamnade i lekrummet och edith gnällde hela kvällen då inte hon fick nånting! så nu ska mera klistermärken införskaffas.

men en sak som jag inte härmat syrran med är avtrycken av en lite kissmiss som smygit sig in i kojan - så spännande. ritade med svart tusch på klisterarket och klippte ut. sen när barnen knaprat bord "tassarna" så målar jag direkt på panelen, fast helst får dom ju låta "tassarna" vara ifred.

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

De är så söta dedär djuren! :) Tittade på dem i A:s blogg och tänkte att "åååh så sött och fint!". Tror nog vår lilla grabb skulle bli glad om han hade sådana också! Tassarna blev gulliga där till kojan!

Bara Apa sa...

De är jättefina de där djuren!
Emmelanåt är det inte helt fel att härmas!
(har hon några fler klistermärken tror du?? ;-) Skoja bara.)

tassarna passar perfekt på panelen!