s ä n g g a v e l n

nu har jag fått min sänggavel och gubben sin säng....nu är vi så nöjda och glada! jag gläder mej över det estetiska och gubben över det praktiska (nu behöver han inte slå fötterna i gaveln vid fotändan) sänggaveln blev en väldigt enkel variant. den gamla liderdörrn bars in, sågades av, målades och ja, där satt den....ibland behöver det inte vara så invecklat och allt som är enkelt och snabbt fixat håller ju gubbar på gott humör!
nu ska jag sova vidare......eller, nej, nej här tas inga tupplurer på dagen. det skulle ju nog vara snudden på för lyxigt.....istället ska jag skala mandarinen klart åt killen, den doftar så syrlig och god!

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Snyggt, billigt och relativt enkelt! Frun e´ nöjd, gubben e´ nöjd och vad är väl bättre än det?! :)

levnadsglad sa...

Blev riktigt bra!

Anonym sa...

Snyggt!!