nynnande mamman

vi var ju som sagt på bröllop i lördags.....och vi sjöng bla denna vackra sång. den lämnade lite på lilla hjärnan efteråt, en sån melodi och text som man bara går och nynnar på.......och det verkar vara lika för min käresta, han kom nämligen hem en dag från jobbet och bad mej sjunga sången som snurrat runt i hans huvud hela dan *ler*


ja, värre saker kan ju uppta ens tankar så jag nynnar glatt vidare......(hade gärna länkat nån som sjunger sången men hittade inget....och ännu har jag inte kommit till det skede i livet då jag sjunger in sånger med min krax stämma och lägger upp dem på youtube)

2 kommentarer:

matilda sa...

det är en av mina absoluta favoritlovsånger. den påminner mig om rippi-tiden :) så jag sjöng glatt med på bröllopet!

levnadsglad sa...

Så fin sång!

Alltid när jag hör den så tänker jag på skriftskolan.