i min famn


Jag hade trott att barnen skulle kivas om vem som ska få hålla i bebisen. Men så fel jag hade. 
Redan när syskonskaran kom och hälsade på oss på BB så ville ingen hålla i honom. 
Strax innan de skulle fara hem så höll Edith i honom 10 sekunder så vi hann fota, 
sen var det bra med det  (det fina fotot är på mannens telefon). 
Ruth höll i honom första gången igår enbart på grund av att Elia kom hit och ville hålla bebisen. 
Stoltheten tog överhand och hon ville ha hållit sin lillebror i famnen innan kusinen. 
Ivar har ännu inte haft något intresse av att ha honom i famnen, 
när han kommer in så frågar han bara automatiskt - van e Seth? 
När han fått bekräftat att han ligger i vagnen så är han nöjd och fortsätter med sitt. 
Bebisar hör ihop med mammor. Mamma + bebis+ amning.

- mamma, frågade Ruth i morse, har du mjölk i magen också? 

...nästa fråga är väl om jag kan låta som en riktig ko. Muuu. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh han är ju bara för skön er lilla grabb ♥

Minns att jag också var förvånad när vi fick Max, hade tänkt att de äldre skulle vara så fascinerade över honom, men sen var det inte så märkväädit äntå :)


Hoppas ni alla får må bra och njuta av lillgrabben. Kram.