Runda former


Runda former gillar vi idag.
Imorgon blir det kanske nåt annat (tavlorna finns ju vid missionsmagasinet)

Det finns säkert några som funderar hur föreläsningen gick och jag är nog kanske fel person att uttala mig. Men åhörarna skötte sig utmärkt och vad jag märkte så började ingen må illa eller opponerade sig om budskapet till mig (vad var och en tänker innerst inne är ju en annan femma) *blink*.

Känslan efter föreläsningen var sjukt skön. Som om några tegelstenar hade fallit av från axlarna. Men samtidigt började jag älta mycket som jag hade sagt som jag kanske inte borde ha sagt och störa mig på saker som jag glömde säga. Så ni som skickade uppmuntrande ord efteråt, tack! Det värmde!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Du skulle jätte gärna få skriva/sammanfatta om ämnet på bloggen också. Väldigt intressant tema. Har också hört av åhörarna att det var en intressant kväll, så det gick nog säkert riktigt bra. (En som jätte gärna skulle ha varit där)

Josefine sa...

Hej du!
Jag vill också gärna höra vad du pratade om. Så ett blogginlägg om temat är önskvärt :) har du litteraturtips som berör tematiken?

maria sa...

Jag hade läst "hemligheten med en kvinnas hjärta" och den boken gav upphov till kvällens tema.