2 0 0 5



fotoboken beställdes i onsdags...och jag har denna vecka förflyttat mig bakåt i tiden då vi bodde i Kivilös och hade vår lilla Edith (hon sitter i soffan, 3 månader gammal). Men de två åren innan vi fick barn ägde jag tydligen ingen kamera eller så fanns det inte helt enkelt i mitt medvetande att man kan fota för att spara minnen (jag hittade typ två suddiga bilder).....jag har nästan inga kort alls av den tiden och det känns nästan som om tiden innan vi blev Essebor inte existerat...(lika tråkigt är att jag inte hade fotat nåt av tiden då vi bodde här på vinden under renoveringen och hade köket i Ediths nuvarande rum, och diskade i badrummet)

man borde fota lagom mycket och av intressanta saker som är värt att minnas. Edith som satt bredvid mej då jag beställde boken tittade på våra bröllopsbilder och utbrast imponerat.
- mamma, fick ni åka häst och kärra då ni gifte er?!

Inga kommentarer: