m a r i m e k k o


ett impusköp...vad ska jag med denna tygbit till?
hade tänkt ha den i farstun på min nymålade byrå...men om jag lämnar den röda byrån i sin charmiga färg med flagnande målaryta så passar ju inte Putkinotko lika bra där! Vilket dilemma....nåja, den får vara i skåpet tills jag hittar dess rätta plats.......


Helst hade jag köpt detta tyg, Vatruska också från Marimekko, men eftersom min syrra just köpt detta till en kudde så ville jag inte vara härmapa......



men nog om inredning nu och till nåt helt annat.
Ikväll och imorgon ordnas sista minimissionstillfälle i Närvilä bönehus...och fastän man inte deltagit tidigare så är man välkommen med. Det är en riktigt intressant kurs tycker jag. Mer info här.

1 kommentar:

Lantlig Längtan sa...

Snygga tyger!! Du kommer nog säkert på något fint att göra av tyget du köpt :) Det borde ju passa utmärkt i ert fina hem!
Önskar er en riktigt bra helg!!
/Heidi