Ten points


Jag var på skojakt igår i kokkola och jag hade tre kriterier som skorna skulle uppfylla. 
1. de skulle matcha min bruna väska. viktigaste!
 2. de skulle vara med en klack eller annan upphöjning. nästan lika viktigt.
3. bekväma, man ska orka gå längre än från typ bilen till båten
Jag hann runda flera skobutiker och gav nästan upp (och blev samtidigt påmind om att jag egentligen inte gillar att shoppa, åtminstone inte när jag ska ha nåt) innan jag såg detta par.  Det fanns bara två storlekar kvar på dessa rea skor, Ten points, en större storlek och så min egen nr 37...det var som menat att just jag skulle köpa hem dessa bekväma, rediga skor. Skor som kan användas vår, höst och vinter...jag har på känn att de kommer att vara i användning många år framöver. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga!

Hjördis sa...

mkt snygga!
Vilken tur att jag har samma skonummer så kan jag av misstag ta fel skor..

maria sa...

Hjördis har ju själv flera läckerheter så hon kan nog gott ta fel nångång ;-)