k v i n n o w e e k e n d


nu tycker jag att alla kvinnor, som bara har möjlighet, ska anmäla sig till detta evenemang om ordnas i Larsmo. Själv har jag min man på ett möte hela helgen och får snällt sitta här hemma med vår kära trio.

Temat för helgen är ju väldigt intressant, Frihet i Kristus och Jag- ett redskap i Guds hand. För visst är det så, vi är fria Guds barn som är ett redskap för Gud - oavsätt om vi är kvinnor eller män, ung eller gammal, frispråkiga eller blyga så har vi en uppgift här på jorden att sprida evangeliet. Vi får hålla vårt brinnande ljus högt så strålarna får spridas till andra i vår omgivning!

2 kommentarer:

Annika sa...

Anmäld och får snart packa väskan ... tänk att övernatta i Larsmo, hur skall det gå? Ifall det blir riktigt lessamt kanske jag springer till Linda och Jonas, de har ju ett rum ledigt.

maria sa...

jag kan tänka mej att iaf Linda skulle bli glad över en trevlig nattgäst :-)