f ä r g


retrotapeter är så vackra...
så småningom ska vi tapetsera Ediths rum om vi hittat en passlig tapet, men hittills har vi inte alls haft samma smak när det gäller tapeter. Edith, som satt bredvid och tittade då googlade retrotapeter, funderade varför jag sparade den ena fula bilden efter den andra.
- några sådana fula tapeter tänker inte jag ha i mitt rum, säger hon bestämt, jag vill ha snygga tapeter!

skulle hon få bestämma skulle det nog bli nåt *rosa barbie puderaktigt som är sött som en sockrig smältande sockervadd*

5 kommentarer:

Anonym sa...

tapeten i ett flickrum skulle bli ganska pigg med tapeten där stolen står framför

Flickan på landet sa...

Va kul med färgklickar :) Om du ska välja av dessa skulle jag välja den blommiga med stolen framför eller den med gröna äpplen. Att välja tapeter är sååå roligt :)

Anonym sa...

den med gröna äpplen har jag oxå kikat på
fast alla är fina
man blir glad av färg :)

Linda sa...

Den i mitten längst ner var..hmm hur ska jag säga...inte så snygg enligt mej.(Fast så är jag inte mycket för gult heller.) Den brun/blommiga längst ner till höger är rätt häftig tycker jag. Äppeltapeterna var snygga, lite fegare om man jämför med de andra. Snygga på olika sätt är de!

malena sa...

Den i mitten, bruna med vita blommor på...tittar man riktigt noga ner i ena hörnet så ser man att det står Malena/Smilla på den ;) ...alltså den MÅSTE jag ha till vinden (som skall påbörjas ihöst) vet du nått namn på den?

Annars så var det alla jättesnygga utom den längst ner till höger(den som Linda tyckte om hehe) tänkt så olika smak o. tycke man har, förstår hur Edith tänker men kanske alla barbieaktiga är slut för tillfället hos leverantörerna nu just ;)